Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

8ο Μάθημα

Η ομάδα μεγάλωσε κι άλλο με τον ερχομό τεσσάρων νέων μαθητών: του Ν. της Γ' και από την Ε' του Κ. της Δ. και της Ε.  

Σήμερα το μάθημα είχε την μορφή εξέτασης μιας και τα παιδιά έπρεπε να φτιάξουν μόνα τους κατά το δυνατόν το οριζόντιο μέρος της ουράς (stabilizer και elevator), σύμφωνα με το παρακάτω σχήμα.


Κυρίως έπρεπε να βρουν μόνα τους πως θα εντοπίσουν τα σημεία ενδιαφέροντος, δηλαδή πως θα πάρουν αποστάσεις από το σημείο αναφοράς που θα επέλεγαν.

Δύσκολο έργο ομολογουμένος για παιδιά δημοτικού. Με τον ερχομό και νέων μαθητών στην ομάδα εξηγήθηκε πάλι η μέθοδος και δόθηκε η λύση του προβλήματος. Έτσι την επόμενη φορά τα παδιά θα πρέπει να το έχουν καταφέρει.

Σε δεύτερο χρόνο (στις 30/3/2017) δόθηκαν και οι συντεταγμένες για να κοπεί το stabilizer + elevator:

Με αφρορμή τον ερχομό νέων μαθητών εξηγήθηκε πάλι τι είναι αεροτομή (airfoil) και πως παράγεται η άντωση (lift). Με απτό παράδειγμα το φτερό από το E-Starter της GWS που είχαμε στο μάθημα εξηγήθηκε επίσης τι είναι η δίεδρος γωνία (dihedral) και τι τα πηδάλια διατοιχισμού (ailerons).

Επίσης παρουσιάστηκαν στα παιδιά μοντέλα: ελικπόπτερο, αητός, μικρό ανεμόπτερο. Επίσης φτερό από E-Starter της GWS και εξαρτήματα όπως μοτέρ, ελεγκτές ταχύτητας (ESC), δέκτες (receivers), τηλεκατευθύνσεις (transmeters) κ.α. 

Μια αναμνηστική φωτογραφία με τους μαθητές μας σήμερα, μετά την λήξη του μαθήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου